S pomočjo digitalnih in elektronskih medijev lahko oglašujemo svoje izdelke oziroma storitve. Temu še drugače pravimo digitalni marketing. K temu v glavnem spadajo različne platforme in orodja, kot so Google oglaševanje, oglaševanje preko socialnih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Snapchat idr, in E-poštni marketing. Namen digitalnega marketinga je povezovanje in komuniciranje s (potencialnimi) uporabniki in kupci vaših produktov oziroma storitev.

Razlike med digitalnim in tradicionalnim marketingom je v tem, da digitalni marketing vključuje uporabo kanalov, ki zagotavljajo analizo kampanj. Ker igra v današnjem svetu globalizacija veliko vlogo, uporablja vse več ljudi internet in posledično tudi socialna omrežja. To pomeni, da smo “v živo” vedno manj dosegljivi, ker preživimo vse več časa na spletu, za računalniki in pa na pametnih telefonih. S pomočjo digitalnega marketinga podjetje doseže uporabnika, medtem ko le-ta išče določen izdelek oziroma storitev, in ga posledično nagovarja s pravimi podatki glede na spol in drugo. Pri tem je zelo pomembno tudi ponovno trženje oz. Remarketing. Remarketing je uspešen način, ker deluje tako, da uporabnika, ki išče nek produkt oziroma storitev “bombandira z oglasi” še dlje časa, tudi do 12 mesecev od iskanja. To  omogoča številnim podjetjem, da nagovarja potencialnega kupca skozi celotno obdobje odločanja.

Digitalni marketing uporablja več kanalov za marketing. Med njimi so najbolj pomembni SEO optimizacija, ki določa visok položaj spletne strani na Googlu oziroma na drugih spletnih brskalnikih, vsebinski marketing, vhodni marketing, marketing na družabnih omrežjih in iskalni marketing.

Če gledamo z vidika podjetja, je danes situacija za marketing dosti bolj ugodna, kot pred leti. Nekoč je podjetje oglaševalo svoje storitve preko televizijskih in radijskih oglasov in plakatov. Danes je to možno z digitalnim marketingom, ki je enostavnejši za uporabo in tudi cenejši. Digitalni marketing je usmerjen, merljiv in donosen.