Poročna vabila

Poročna vabila

Nedavno je tisk doživel na močan preporod v priljubljenosti tiskanja poročnih vabil. Tiskajo tiskalniki, ki so specializirani za poročna povabila oziroma vabila. Kot so majhni obrtniki s tiskalniki, in ne velika podjetja za tiskanje.

Lasersko graviranje je prav tako napredovalo na poročnem trgu v zadnjih nekaj letih.
Najnovejši trend v poročnih vabilih je, da jih naročite preko spleta. Uporaba interneta je na ogled, organiziranje in naročanje poročnih vabil postaja lahka naloga. Obstaja na stotine spletnih strani, ki ponujajo poročna vabila in pisalne potrebščine, ter da se na spletu stranki omogoča, da od kjerkoli na svetu lahko naroči. Gospodarska poročna vabila so običajno natisnjena v enem od naslednjih načinov: graviranje, litografija, termografija, tisk, tiskanje… V zadnjem času je veliko nevest, ki tiskajo na svojih domačih računalnikih, in uporabljajo laserske tiskalnike ali brizgalne tiskalnike. Za umetniški privdih, so lahko ročno napisana ali v kaligrafiji. Zgodovinsko gledano, so poročna vabila bila napisani z roko, razen če je dolžina seznama gostov tako dolga, da je to nepraktično. Ročno napisana vabila, v svojem poročnem rokopisu gostitelja, še vedno veljajo za najbolj pravilna, kadar je to izvedljivo; ti razpisi sledijo enaki formalni obliki tretje osebe kot natisnjeni, tisti za formalne poroke, in v obliki osebnega pisma za manj formalne poroke. Vnaprej natisnjene, pred-naslovi, pred-ožigosan odzivne kartice so pogosto poslana v upanju, da spodbuja večji delež povabljenih ljudi, da se odzovejo na povabilo. Nekateri ameriški strokovnjaki bontona menijo, da je praksa nepravilno in neučinkovito povečanje stopnje odziva.

Moderna oblika vabil sledi modnim trendom poročne mode. Vabila so običajno izbrana, da se ujemajo z osebnnimi preferencami para, ravnjo formalnosti dogodka, in vso barvno shemo ali načrtovano temo. Na primer, priložnostne poroke na plaži so svetle,  s svežimi barvami in grafiko povezano s plažo. Formalna cerkevna poroka lahko ima veliko okrasja, ki se bolj ujema s formalno naravo dogodka. Zasnova povabila je vse manj in manj tradicionalna in bolj odraža osebnost para. Nekatere spletna podjetja zdaj parom omogočajo oblikovanje ali prilagajanje svojih poročnih vabila.Poročna vabila je treba poslati ven 6-8 tednov pred poroko z nekoliko več časa, za primer izven mesta ali destinacijske poroke. Čeprav mnogi pari zahtevajo RSVPs se vrne do enega meseca pred poročnim dnevom.

Vabilo je običajno poročna opombna kartica, prepognjena na pol, ali morda po francosko prepognjena (prepognjen dvakrat na četrtine). Druge možnosti vključujejo list papirja ali trendovski design. Primerno gostota papirja je odvisna od konstrukcije, vendar se giblje od težkega papirja do zelo trdih vabil. Tradicionalno so poročna vabila pošiljali v dvojnih ovojnicah. Notranja ovojnice so lahko podložene, da se ne zlepijo in da prilegajo zunanji ovojnici. Zunanja ovojnica je zlepljena za tesnjenje in zašćito. Pred kratkim, je notranja ovojnica pogosto ostala v interesu varčevanja denarja, papirja, in poštnine. Kot pri vsakem povabilu, je edina obveznost osebe, ki ga prejeme je, da se odzove, kakor hitro je to razumno mogoče, da gostitelji ve, ali se ne bo mogel udeležit.

Sprejemanje poročnega vabila ne obvezuje prejemnika bodisi da se udeleži poroke ali da je primoren poslati darilo. Na primer, če se vabilu uporablja formalen, tretje osebni jezik, potem prejemnik odgovori v formalnem, tretje osebnimi jeziku.

Več najdete na:
www.popolnaporoka.si
www.okraski.com
www.porocna-trgovina.si
www.porocna-agencija.si